יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

עונת הקיץ 2011



פוסט על אנימות עונתיות זה משהו שתמצאו בכל בלוג אנימה... אז עכשיו גם לנו יש!
למרות שזה באיחור קטן (של חודש) קבלו פוסט לא-מושקע-ולא-רציני, המתאר בקצרה (ממש אבל) את האנימות שניסינו העונה ואם אנחנו ממשיכים או לא. *נא לא לקחת את ההערות הציוניות ברצינות (מדי)*





Mawaru Penguindrum
שמות נוספים: פינגווין.
ז'אנרים: קומדיה, חלק מהחיים, פינגווינים
מספר פרקים: 24
עלילה במשפט אחד: פינגווינים קסומים.


עדן: כנראה הדבר שהכי אהבתי בעונה הזאת. זה מטורף בצורה מצחיקה ומשעשעת, מכל פרק אני נקרע מצחוק לפחות מדבר אחד. וכמובן, גם תחת מעטה הקומדיה יש נושאים רציניים יותר (מוות, סטוקינג וכו'). ההתקדמות בינתיים איטית מדי, אבל הסדרה מאוד מאוד לטעמי. גם אם הציור והאנימציה לא במיטבם עדיין יש יש פירוט רב והרבה סיבות להסתכל אפילו על הרקעים. בקיצור, זו נסיעה (כי בסדרה יש מוטיב רכבת! אני גאון [לא]) מהנה בהחלט. ברור שממשיך.
אלה: מהפרק הראשון שראיתי מאוד נהניתי. הפרק הזה היה מרענן, מצחיק, והזוי - מה ששונה מכל האיידס שיש בעונה הזאת. למרות שלא היה לי זמן להמשיך את זה, מהפרק הראשון זו באמת נראית האנימה הטובה בעונה (חוץ מאוסאגי דרופ).
ממשיכה בטוח! (נו עדן... אני מבטיחה לך שזה יהיה בקרוב ;; ).



Sacred Seven
ז'אנרים: אקשן
מספר פרקים: 12
עלילה במשפט אחד: עלילה? איפה?


עדן: ...אין לי הרבה מה להגיד על זה. צפיתי כדי להעביר את הזמן ומאז פרק 2 לא היה לי כוח לצפות יותר. אולי זה משתפר בהמשך אבל זה היה בכללי אנימה פשוט ממוצעת. לא טובה מדי ולא גרועה מדי. למרות שההשתנות של הדמות הראשית הייתה קצת מגוחכת והקרבות לא עשו לי את זה.
כנראה לא ממשיך.





Ikoku Meiro No Croisee
שמות נוספים: לולי בצרפת, איידס בצרפת, האיידס של בנו.
ז'אנרים: היסטורי, חלק מהחיים, סיינן (מה בזה בדיוק סיינן?).
מספר פרקים: 12
עלילה במשפט אחד: ילדת כאפות יפנית נוסעת לצרפת ועושה דברים הדורשים כאפה.


אלה: ראיתי רק פרק אחד וזה הספיק לי. לא רק שזה היה די משעמם, אלא גם הדמויות עצבנו אותי. יונה למשל, הייתה חייבת להיות כל כך סתומה. ממש אבל. ממש שנאתי אותה. מה שעוד עצבן אותי זה שאתה לא יודע מתי הם מדברים יפנית ומתי צרפתית, כי את הכל הם עושים שיפנית. אתה צריך לנחש אם היא מבינה אותם או הם מבינים אותה, וזה ממש מחרפן. בקיצור, הפרק הזה הספיק לי ויותר.
לא ממשיכה.




Higurashi no Naku Koro ni Kira
שמות נוספים: היגוראשי מנצנץ.
ז'אנרים: קומדיה
מספר פרקים: 4
עלילה במשפט אחד: איידס טהור.


עדן: זה איידס טהור. זהו. זה מתאר את זה בצורה מושלמת. לפחות בפרק הראשון של זה הייתה כמות פאנסרביס מוגזמת. אל תתקרבו לזה (בייחוד אם אהבתם היגוראשי).
ממשיך בשביל הלולז (גם ככה זה פרק אחד בחודש\חודשיים או משהו כזה)...




Dantalian no Shoka
שמות נוספים: אל תשפכו שוקו על ספר שאתם קוראים.
ז'אנרים: מסתורין, על טבעי
מספר פרקים: 13
עלילה במשפט אחד: גבר ולולי בספריה מכושפת.


עדן: האווירה די מזכירה את גוסיק... בכללי ראיתי רק פרק אחד וזה לא היה שיא השעמום, היה די מעניין, אבל לא היה משהו שמשך אותי להמשיך (כמו כל האנימות בעונה הזאת חוץ מפינגווין). בקיצור אין לי ממש דעה.
כנראה לא ממשיך.




Kamisama Dolls
שמות נוספים: בובות האלוהים, אלה דולז.
ז'אנרים: אקשן, דרמה, על טבעי
מספר פרקים: 13
עלילה במשפט אחד: ילדה מעצבנת עם רובוט.


אלה: האמת היא שהיו לי צפיות גבוהות מזה עוד כשהכריזו על עיבוד אנימתי, אבל ממש התאכזבתי. לא היה שם שום דבר ממש רע, אבל לא משהו שירתק אותי להמשיך, והפרקים היו ממש משעממים.
אני אמשיך רק אם יהיה לי זמן וכוח.
עדן: ...מה אני אגיד על זה? הפרק הראשון ממש שעמם אותי. ויש יותר מדי דמויות עם חזה במידה Z. אומרים שזה משתפר בהמשך אבל פשוט אין לי מוטיבציה לראות. אה, אבל השירה של הרובוטים חמודה.
כנראה שלא ממשיך.




Kamisama no Memochou
שמות נוספים: אלה נו ממוצ'ו.
ז'אנרים: מסתורין
מספר פרקים: 12
עלילה במשפט אחד: גוסיק בתקופה עכשווית + NEETS.


עדן: בכנות, אין לי כוח יותר לבלשיות-היקיקומורי-לוליז. התעלומה הראשונה הייתה לא תעלומתית במיוחד ומשעממת. אז פעם נוספת, אין לי מוטיבציה להמשיך.
לא ממשיך בקיצור.
אלה: אני די מסכימה עם עדן. התעלומה הראשונה (אם אפשר לקרוא לה תעלומה) לא הייתה מעניינת, ולמרות שרוב הדמויות די מגניבות, אליס מעצבנת אותי ברמה מטורפת. שרדתי את הפרק הראשון שהיה באורך כפול, אבל אני לא יודעת אם אהיה לי מספיק כוח להמשיך.



No.6
שמות נוספים: מס. 6
ז'אנרים: מדע בדיוני, שונן איי.
מספר פרקים: 11
עלילה במשפט אחד: איך אפשר לשים לב לעלילה עם הביש הזה כדמות הראשית? *ך*


אלה: בהתחלה היו לי צפיות מאנימה הזאת בגלל שהיא משודרת ברצועת נויטאמינה, רצועה שמשדרת אנימות לא מיינסטרים, המתאימות לקהל בוגר יותר. בדרך כלל האנימות ברצועה זאת די קולעות לטעם שלי, אז חשבתי שגם את זה אני אוהב. אבל אחרי ששמעתי שפנגירלז מתפנגירלות על זה, ושיש רמיזות לשונן איי ישר קטלגתי את זה כאיידס. את האנימה התחלתי רק אתמול, כדי לרשום את דעתי בפוסט הזה (מה אני לא עושה בשביל הבלוג הזה 3>) ואני בינתיים די נהנית. אני חושבות שאם לא הייתי שוברות את הציפיות שהיו לי בהתחלה, לא הייתי נהנית כל כך. יש מצב שזה יאכזב אותכם אם תצפו להרבה, אבל משני הפרקים וחצי שראית האנימה הייתה די טובה ומעניינת. אני ממשיכה.




Baka to Test to Shoukanjuu Ni!
שמות נוספים: באקה טסט 2
ז'אנרים: קומדיה, חיי בית ספר, פנטזיה, אצ'י (לצורך קומדיה בלבד).
מספר פרקים: 13
עלילה במשפט אחד: טיפש2X+פרק חוף ים = צחוק שמרעיד את כל הבית.


אלה: נהניתי מהעונה הראשונה של באקה טסט, והשנייה בכלל לא אכזבה אותי. הם הצליחו לשמור על אותה רמה גבוהה של הומור (פחחח). בקיצור, זה מצחיק. זה כיפי, זה באקה טסט 2! מי שלא ראה את העונה הראשונה שירוץ. ממליצה ממליצה ממליצה!
ממשיכה כמובן!




Usagi Drop
שמות נוספים: Bunny Drop
ז'אנרים: ג'וסיי, חלק מהחיים.
מספר פרקים: 11
עלילה במשפט אחד: גבר די מאמי מגדל ילדה עוד יותר מאמי.


אלה: שמרתי את הטוב לסוף! לדעתי, אוסאגי דרופ היא אנימת העונה. אני שמתי עליה עין עוד בפבואר (!) והייתי בטוחה שהיא הולכת להיות אנימה מעולה. וצדקתי. הסיפור מקסים, ולמרות שהוא חלק מהחיים או לא שיעמם אותי בכלל (ועוד אני משתעממת מהר מסלייס אוף לייפים)! אהבתי את דאיקיצ'י כדמות, ואת רין אפילו עוד יותר (3333>), ואהבתי שמי שמדובבת אותה היא באמת ילדה קטנה! הסגנון ציור מיוחד, ובתחילת כל פרק זה נראה כאילו ציירו את הכל בצבעי מים. אני פשוט מתה על האנימה הזאת. אני אוהבת אותה כל כך עד שאני אפילו כותבת עליה בספין צ'אן (מה שמזכיר לי שאני באמת צריכה לסיים לכתוב את הפוסט הזה ולהתחיל לעבוד על הפוסט הבא).
ממשיכה כמובן!~
עדן: קודם כל, כמו אלה תרשו לי להגיד שהציור ממש מיוחד. טוב, אז מהעונה הזאת התלהבתי רק מפינגווידראם, אז לא היו לי ציפיות והתחלתי את זה לפני יומיים, ו... זה עלה על הציפיות שלי, זה היה מאוד כיפי. חוץ מזה, רין היא הדבר הכי חמוד שראיתי כבר הרבה זמן 333>
גם אני ממשיך.


מקווים שנהניתם! D:



6 תגובות:

  1. פינגווינים, ארנבים ואיידס! איידס בכל מקום!

    השבמחק
  2. אוסאגי דרופ... ממש אהבתי את המנגה עד שגיליתי מה הסוף.
    בתכלס לא ראיתי כלום מהעונה כי לא בא לי, אבל ח"ח.

    השבמחק
  3. לול אנונסטיה.
    (אאאהההנננוווןןןן 3>)

    השבמחק
  4. איפה הביקורת על ניאנפייר?

    השבמחק
  5. לא ממש הייתה לי דעה על הפרק היחידי שראיתי ממנו, שגם הוא רק 2 דקות, אז החלטתי לא לכתוב על זה (:

    השבמחק